Tegye a terméket a kosárba. Töltse ki a szállítási adatokat. Válassza ki a fizetési módot. Erősítse meg a megrendelést. Végezze el a fizetést. Kész!
Ellenőrizze bankszámláját, hogy levonásra került-e az összeg. Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt a megrendelésről, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a [email protected] címen. Ha az összeget nem vonták le, próbálja meg újra befejezni a tranzakciót. Ha problémák merülnek fel, vagy ha a fizetési módot utánvétre szeretné módosítani, írjon nekünk a [email protected] e-mail címre.
Ha módosítani szeretné a megrendelését, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a [email protected] címen. A módosításokat csak a megrendelés feldolgozásának megkezdése előtt lehet megtenni.
Ha le szeretné mondani a megrendelését, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a [email protected] címen. Lemondás csak a megrendelés feldolgozásának megkezdése előtt lehetséges.
Igen, állítunk ki áfás számlát. Kérjük, adja meg a megfelelő ÁFA-szám formátumot, és az ár automatikusan kiigazításra kerül a rendelési folyamat során.
A fizetési mód megváltoztatásához kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a [email protected].
Részletekben történő vásárlás nem lehetséges weboldalunkon. Termékeinket azonban megtalálhatja olyan piactéri platformokon, mint az eMAG vagy a Decathlon, ahol részletfizetési lehetőség áll rendelkezésre.
Nem, sajnos nem kínálunk személyes átvételt, mivel kizárólag online működünk.
A szállítmányának státuszát a fuvarozó weboldalán ellenőrizheti. A feladást követően a megadott e-mail címre elküldjük a nyomon követési számot és egy linket, amellyel nyomon követheti a csomagot.
Igen, egy bizonyos összeg feletti rendelés esetén ingyenes szállítást kínálunk.
A reklamáció benyújtásához kérjük, készítse el a rendelés számát, a probléma részletes leírását, a sérülésről készült fényképeket, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal e-mailben, telefonon vagy a weboldalunkon található űrlapon keresztül.
Igen, a kerékpárok visszaküldése ingyenes.
Egy termék visszaküldéséhez kérjük, először küldjön fényképeket a kerékpárról, és töltse ki a visszaküldési űrlapot. Ezután gondoskodunk egy futárszolgálatról, és küldünk egy címkét, amelyet kinyomtathat és a csomaghoz csatolhat. Ezután csak várnia kell a futárra. A visszaküldés ingyenes.
A visszatérítéseket a lehető leggyorsabban, de legkésőbb a visszaküldött termék átvételétől és ellenőrzésétől számított 14 napon belül feldolgozzuk.
Minden termékre vonatkozik a garancia. Kerékpárjaink online értékesítése esetén azonban a szállítástól számított 30 napon belül garanciális ellenőrzést kell végeztetni valamelyik hivatalos szervizközpontunkban. A szervizközpont a kerékpár használatra való alkalmasságát a jótállási jegybe történő bejegyzéssel igazolja, amely után a garancia érvényessé válik.
A küldeményt visszaküldik a feladónak, és a visszaküldött küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a kifizetett összeget.
A garanciális ellenőrzés bármelyik kerékpárszervizben elvégezhető. Ha Ön nem elégedett a szervizzel, az ezzel kapcsolatos esetleges reklamációk az ügyfél és a kiválasztott szervizközpont között maradnak.
A jótállási feltételek szerint a jótállási kártya elvesztése a jótállási jogok elvesztését eredményezi.
Igen, a tömeges megrendelések és szervezett csoportok számára kedvezményeket kínálunk. Kérjük, további információkért lépjen kapcsolatba velünk e-mailben [email protected] vagy telefonon.